OPIS OGLASA
Potreban samostalan i kompletan knjigovođa.
• Obavezno iskustvo na računovodstvenim poslovima minimum 2-3 godine
• Prednost ukoliko je iskustvo u računovodstvenoj agenciji
Opis posla:
• Samostalno knjiženje svih dokumenata: izvoda, ulazne/izlazne finansijske i robne dokumentacije
• Obračun PDV sa POPDV obrascem
• Usklađivanje finansijskih i robnih kartica
• Praćenje zakonskih i podzakonskih propisa
• Izrada evidencije osnovnih sredstava i obračuna amortizacije
• Korespondencija, komunikacija i sravnjivanje stanja sa Fondom PIO, Poreskom upravom i organima lokalne samouprave
• Izrada poslovnih dopisa, popunjavanje različitih formulara, obrazaca
• Obračun zarada i drugih ličnih primanja
• Obavljanje poslova platnog prometa
• Obavljanje drugih poslova po nalogu nadređenih, ostali poslovi vezani za računovodstvo (blagajna, putni nalozi, ugovori)
• Samostalan rad završnih računa nije obavezan.
Potrebno znanje i kvalifikacije:
• Minimum 2-3 godina iskustva na finansijskim i računovodstvenim poslovima
• Poznavanje računovodstva, poreza, poželjno finansijskog izveštavanja i kontrolinga
• Poznavanje rada na kompjuteru: MS Office (Word, Excel…), internet, e-mail
• Prednost poznavanje rada u knjigovodstvenom programu Pantheon i/ili Biznisoft
• Engleski jezik – poželjno
• Profil osobe koja je spremna na multitasking, sposobnost za rešavanje problema, asertivna komunikacija i dobre organizacione sposobnosti
Uslovi se dogovaraju na samom intervjuu u odnosu na vaše iskustvo i šta ste spremni da preuzmete od posla i kojom brzinom. Nakon probnog rada zasniva se stalni radni odnos.
CV (poželjno sa fotografijom i propratnim pismom) slati elektronskim putem na office@aktiva.rs.
Sve prijave će biti razmatrane, a biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.
Sa radom bi se počelo što pre u skladu sa mogućnostima kojima raspolažete.